Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Elin - 8 augusti 2008 12:48

Jaha va har hänt den senaste tiden då.

Jo nu har kattbebisarna kommit till deras nya hem där de trivs mycket bra :)


Jag har haft semester i redan 3 veckor shit va tiden går fort :P

Mamma har fyllt år, så vi har vart å firat henne.

I tisdags fyllde mormor 85 shit de e svårt att tänka sig att hon e så gammal så imorrn ska vi hem till henne och ha kalas.


Juste jag ska även få göra min operation nu jippie, allt kommer vara klart före jul och nyår :D


Ikväll ska jag även sitta barnvakt åt er par barn som jag började sitta åt när jag gick andra året på gymnasiet tror jag de va.

De var hur länge sen som helst jag satt åt dem se ska bli mycket spännade att se hur mycket dem har växt :D


Jaha de var väll lite vad som hänt och vad som hända skall, de var allt för mig vi ses väll senare antar ja.


KRAAAAAAAM


(var tvyngen att lägga in en bild som jag har haft uppe förut bara för att få se hur mycket jag gått ner i vikt :P)

Presentation

Omröstning

har ni stegräknare?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards