Alla inlägg den 22 april 2008

Av Elin - 22 april 2008 22:29

jaha ännu en dag har gått, har vart ledig idag :D

På kvällen kom mamma, syvpappa min pappa bror plus svägerska hit och fikade eftersom min karl fyllde år i fredags. Vi ade mycket trevligt må ja säga.


Tack för alla som kom.


Jaha imorrn ska man jobba igen, menendast två timmar och detta är som ledsagre åt en på mitt jobb. Så ja e ledig ett litet tag iallafall.

Sedan jobbar ja från torsdag till söndag och då har ja även ett sådant långt pass som e mellan 7-22 :P


På fredag ska karln min på bröllop och ja har bytt med en jobbarkompis så ja jobbar hennes pass då, jäkligt tråkigt att vara hemma själv just denna dag. Jag tycker de räcker när ja får vara ensam hemma mitt i veckorna.

 Sova går ju inte heller att göra pga att katten piper så mycket på morgonen :( Juste tror att hon ska ha bebisar för att när vi fick henne så löpte hon ju. Jag hoppas de kommer lr så e hon bara matglad av sig när vi inte ser.


Nej nu vart de massa olika saker på en gång här, hoppas ni förstår iallafall.

Ha en bra kväll å natt så ses vi nog här snart igen.

Ovido - Quiz & Flashcards