Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Elin - 31 mars 2008 17:45

jaha då har man vart ledig i fyra dagar, så idag var de dags för jobbet igen. på förmiddagen var jag iväg till en person som har hand om ledsagare.

Pga att de e två på mitt jobb som ite har någon men har haft beviljat i nästan två år. Konstigt tycker ja, men nu så ha iallafall jag och en arbetskompis till mig blivit ledsagre å t dessa två herrar, de känns hur bra som helst. Så imorrn ska vi åka och bada med en av dessa personer :D Så nu har ja även gått upp lite till i tjänst kan man ju säga. Fundera även på att bli kontaktperson för då får man tydligen jobba heltid, pga att detta kallas ett uppdrag då.


Nog pratat om de, i lördags var vi ju hemma ho min kusin Ida och firade henne för att hon hade fyllt år. De hon ej visste var att vi tänkte ta med henne ut på krogen lite senare under kvällen, detta trodde vi skulle bli negativt från hennes sida men tvärtom hon vart hur gald som helst :D

Så ja vill tacka först å främst dig Ida, men självklart min bror, hans fru rikard å sedan en vän från skolan vid namn Anna. TACK TACK TACK FÖR DEN UNDERBARASTE KVÄLLEN PÅ LÄNGE :D


(bror min å hans fru på etage)

Presentation

Omröstning

har ni stegräknare?
 Ja
 Nej
 Nej, men skulle vilja ha

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards